
Zawiadomienie o Posiedzeniu Rady 08.04.2025 r.
Zawiadomienie o Posiedzeniu Rady LGD
Na podstawie § 21 ust. 4 Statutu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Wspólny Trakt oraz § 10 Regulaminu Rady Lokalnej Grupy Działania ,,Wspólny Trakt” zwołuje się Posiedzenie Rady, które odbędzie się 8 kwietnia 2025 r. o godzinie 16:00 w Restauracji Rycerskiej w Iłży, ul. Podzamcze 46. Posiedzenie odbędzie się w związku z oceną i wyborem operacji w ramach naboru 1/2025 „Rozwój przedsiębiorczości, w tym rozwój biogospodarki lub zielonej gospodarki poprzez podejmowanie pozarolniczej działalności gospodarczej przez osoby fizyczne”.
Planowany porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
- Stwierdzenie prawomocności Rady do podejmowania decyzji.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Potwierdzenie aktualności wpisów w Rejestrze Interesów członków Rady.
- Potwierdzenie przeprowadzenia oceny wniosków zgodnie z przydziałem członków Rady.
- Zatwierdzenie weryfikacji wniosków: formalnej i merytorycznej zgodności z PS WPR 2023-2027 i LSR.
- Zatwierdzenie listy operacji spełniających warunki formalne i warunki przyznania pomocy.
- Potwierdzenie przeprowadzenia oceny punktowej zgodności z lokalnymi kryteriami wyboru.
- Wybór operacji do dofinansowania oraz ustalenie kwoty wsparcia.
- Wolne wnioski, dyskusja.
- Zamknięcie posiedzenia.
Z poważaniem,
Paweł Piasek – Prezes Zarządu