image

Zawiadomienie o Posiedzeniu Rady 08.04.2025 r.

Zawiadomienie o Posiedzeniu Rady LGD

 

Na podstawie § 21 ust. 4 Statutu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Wspólny Trakt oraz § 10 Regulaminu Rady Lokalnej Grupy Działania ,,Wspólny Trakt” zwołuje się Posiedzenie Rady, które odbędzie się 8 kwietnia 2025 r. o godzinie 16:00 w Restauracji Rycerskiej w Iłży, ul. Podzamcze 46. Posiedzenie odbędzie się w związku z oceną i wyborem operacji w ramach naboru 1/2025 „Rozwój przedsiębiorczości, w tym rozwój biogospodarki lub zielonej gospodarki poprzez podejmowanie pozarolniczej działalności gospodarczej przez osoby fizyczne”.

Planowany porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
  2. Stwierdzenie prawomocności Rady do podejmowania decyzji.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Potwierdzenie aktualności wpisów w Rejestrze Interesów członków Rady.
  5. Potwierdzenie przeprowadzenia oceny wniosków zgodnie z przydziałem członków Rady.
  6. Zatwierdzenie weryfikacji wniosków: formalnej i merytorycznej zgodności z PS WPR 2023-2027 i LSR.
  7. Zatwierdzenie listy operacji spełniających warunki formalne i warunki przyznania pomocy.
  8. Potwierdzenie przeprowadzenia oceny punktowej zgodności z lokalnymi kryteriami wyboru.
  9. Wybór operacji do dofinansowania oraz ustalenie kwoty wsparcia.
  10. Wolne wnioski, dyskusja.
  11. Zamknięcie posiedzenia.

 

Z poważaniem,
Paweł Piasek – Prezes Zarządu

Licznik odwiedzin: Odsłon razem: 605862 | Odsłon wczoraj: 197 | Odsłon dzisiaj: 151