W dniu 14 czerwca 2013 roku o godz. 1815 w Świetlicy Wiejskiej w Trablicach gmina Kowala odbyło się Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Wspólny Trakt” z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie Walnego Zebrania.
2. Stwierdzenie prawomocności (quorum) spotkania.
3. Wybór Przewodniczącego i Sekretarza Zebrania
4. Przyjęcie porządku obrad zebrania
5. Przyjęcie regulaminu obrad.
6. Wybór Komisji Skrutacyjnej.
7. Sprawozdanie z działalności Zarządu Stowarzyszenia LGD „Wspólny Trakt” za 2012r.
8. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej oraz wniosek o udzielenie absolutorium Zarządowi za rok 2012.
9. Przedstawienie sprawozdania finansowego za 2012 rok.
10. Dyskusja
11. Podjęcie uchwał:
– w sprawie przyjęcia sprawozdania finansowego za 2012 rok.
– w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z działalności Zarządu Stowarzyszenia LGD „Wspólny Trakt”
za 2012r.
– w sprawie udzielenia Zarządowi Stowarzyszenia absolutorium z wykonania obowiązków za 2012r.
– w sprawie przeniesienia zysku z 2012 r. jako zwiększenie przychodów działalności statutowej roku 2013.
12. Sprawy różne.
13. Zakończenie obrad Walnego Zebrania.
Obrady otworzyła o godz. 1815 Pani Teresa Majkusiak – Prezes Stowarzyszenia LGD ”Wspólny Trakt” witając członków stowarzyszenia.
Prezes Teresa Majkusiak przeczytała regulamin obrad Walnego Zebrania, który został przyjęty jednogłośnie w głosowaniu jawnym.
Pani Prezes Teresa Majkusiak przedstawiła sprawozdanie z działalności Zarządu Stowarzyszenia LGD „Wspólny Trakt” za 2012r.
Pani Urszula Gowin Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej przedstawiła protokół Komisji Rewizyjnej z dnia 12.06.2013r.
Pani Monika Cibor – księgowa naszego Stowarzyszenia przedstawiła sprawozdanie finansowe za 2012r.
Przewodniczący zebrania Ireneusz Kumięga przeprowadził głosowanie dotyczące Uchwał w sprawie:
- Uchwała nr 1/13 z dnia 14.06.2013r – w sprawie przyjęcia sprawozdania finansowego za 2012 rok., – została podjęta jednogłośnie
- Uchwała nr 2/13 z dnia 14.06.2013r – w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z działalności Zarządu Stowarzyszenia LGD „Wspólny Trakt” za 2012r., – została podjęta jednogłośnie
- Uchwała nr 3,4,5,6,7,8,9/13 z dnia 14.06.2013r. – w sprawie udzielenia Zarządowi Stowarzyszenia absolutorium z wykonania obowiązków w 2012r. – każdy Członek Zarządu Stowarzyszenia uzyskał absolutorium przez podjęcie uchwał jednogłośnie
- Uchwała nr 10/13 z dnia 14.06.2013r., – w sprawie przeniesienia zysku z 2012 r. jako zwiększenie przychodów działalności statutowej roku 2013. – została podjęta jednogłośnie.