WALNE ZEBRANIE STOWARZYSZENIA LGD ,,WSPÓLNY TRAKT”

Zgodnie z § 17 ust. 2  Statutu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Wspólny Trakt” Zarząd zwołuje Walne Zebranie Członków, które odbędzie się 24.11.2017r. (piątek)
w Domu Weselnym „Dwór Jarzębina” ul. Ogrodowa 21 w Wierzbicy,

w I terminie – o godz. 1700, przy obecności co najmniej połowy członków

w II terminie – o godz. 1730, przy obecności co najmniej 1/5 członków.

 

         PROPONOWANY PROGRAM WALNEGO ZEBRANIA STOWARZYSZENIA LGD ,,WSPÓLNY TRAKT” 

  1. Otwarcie Walnego Zebrania.
  2. Stwierdzenie prawomocności (quorum) spotkania.
  3. Wybór Przewodniczącego i Sekretarza Zebrania
  4. Przyjęcie porządku obrad zebrania
  5. Przyjęcie regulaminu obrad.
  6. Wybór Komisji Skrutacyjnej.
  7. Omówienie zmian do Harmonogramu planowanych naborów wniosków o udzielenie wsparcia
    na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność i podjęcie uchwały w tej sprawie.
  8. Omówienie zmian do Procedur oceny i wyboru operacji przez podmioty inne niż LGD
    i podjęcie uchwały w tej sprawie.
  9. Omówienie zmian do Procedury oceny i wyboru oraz rozliczania, monitoringu i kontroli grantobiorców w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW 2014-2020 i podjęcie uchwały w tej sprawie.
  10. Zatwierdzenie zmian w Strategii Rozwoju Kierowanego przez Społeczność (LSR) na lata 2016 – 2023
    – podjęcie uchwały.
  11. Sprawy różne.
  12. Zakończenie obrad Walnego Zebrania.

Projekty dokumentów omawianych na Walnym Zebraniu dostępne są w Biurze Stowarzyszenia. Prosimy o potwierdzenie obecności telefonicznie pod nr 48 610-36-51, 504-094-459, drogą mailową na adres: lgd@wspolnytrakt.pl lub osobiście.

Porządek Walne 24.11.2017 projekt PDF