image

Ogłoszenie o naborze nr 3/2025 Poprawa dostępu do małej infrastruktury publicznej

Lokalna Grupa Działania „Wspólny Trakt” w uzgodnieniu z Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 dla interwencji I.13.1 LEADER/Rozwój Lokalny Kierowany przez społeczność (RLKS) – komponent Wdrażanie LSR

Zakres wsparcia: Poprawa dostępu do małej infrastruktury publicznej

Przedsięwzięcie LSR: P.1.1 Zwiększenie aktywności seniorów, ludzi młodych i osób w niekorzystnej sytuacji poprzez rozwój ogólnodostępnej infrastruktury publicznej.

Termin składania wniosków: od 3 listopada 2025r. do 2 grudnia 2025r.

Numer naboru w PUE 604 120

Podmiot uprawniony do ubiegania się o przyznanie pomocy:

jednostka sektora finansów publicznych (JSFP)

Ogłoszenie o naborze wniosków PLIK PDF

Regulamin naboru PLIK PDF

Załącznikami do Regulaminu są:

1) załącznik nr 1 – Formularz UoPP (link) wraz z załącznikami;

  1. Załącznik nr 1 – Zestawienie rzeczowo-finansowe - link
  2. Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych - link
  3. Załącznik nr 3 – Wykaz działek na których będzie realizowana operacja trwale związana z nieruchomości - link

2) załącznik nr 2 – Wykaz załączników do wniosku o przyznanie pomocy (link):

Załącznik_nr_1 Oświadczenie właściciela lub współposiadacza nieruchomości - link

Załącznik_nr_2 Oświadczenie o kwalifikowalności VAT - link

Załącznik_nr_3 Szczegółowy opis zadań wymienionych w ZRF - link

Załącznik_nr_4 Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Lokalną Grupę Działania – link.

3) załącznik nr 3 – Lokalne kryteria wyboru operacji - link;

4) załącznik nr 4 - Uzasadnienie zgodności z kryteriami wyboru - link;

5) załącznik nr 5 – Wykaz załączników do wniosku o płatność (WoP) - link;

6) załącznik nr 6 - Instrukcja logowania do Platformy Usług Elektronicznych ARiMR - link;

7) załącznik nr 7 - Instrukcja obsługi zawierania umowy za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych ARiMR - link;

8) załącznik nr 8 - Informacja dla Użytkownika Platformy Usług Elektronicznych ARiMR - powiadomienia sms - link;

9) załącznik nr 9 - Instrukcja złożenia prośby o przywrócenie terminu za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych ARiMR - link;

10) załącznik nr 10 - Instrukcja ustanawiania Pełnomocników Platformy Usług Elektronicznych ARiMR - link;

11) załącznik nr 11 – Instrukcja do WoPP - link;

12) załącznik nr 12 – Pomocniczy załącznik do Instrukcji wypełniania wniosku o przyznanie pomocy - link.

Informacje i instrukcje dla wnioskodawców – NUMER EP, PUE ARiMR, PROFIL ZAUFANY (link)

Licznik odwiedzin: Odsłon razem: 629880 | Odsłon wczoraj: 69 | Odsłon dzisiaj: 57